יום שני, 3 באוגוסט 2020

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוגוסט 2020 ממרחקים גדולים ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוגוסט 2020 
ממרחקים גדולים ובגבהים של אלפי רגל



התמונות צולמו ללא חצובה - המרחקים והגובה חושבו ברגע הצילום ולא לקחו הבדל קטן שיש בין אתר
 flightradar24 למציאות. מהירות ההורדה ב-S10e שבה אני מקליט היא סביב 400 בכל מקום בדירתי



מטוסים שצילמתי ב-1.9.2020

UNITED AIRLINES Boeing 787-10 Dreamliner N12012 13:04 1.9.2020 
מניו-יורק לנתב"ג - צילמתי ממרפסת דירתי בחולון כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג 
כשהיה בגובה 4,987 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.5 ק"מ ממהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את הדרימליינר:


מטוסים שצילמתי ב-30.8.2020

CAL Cargo Boeing 747-412(F) 4X-ICB 20:28 31.8.2020 
מנתב"ג ללייז' - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי בחולון ממרחק של כ-2 ק"מ.
מצב הירח: חרמש מתמלא 94% מואר - במרחק של כ-391 אלף ק"מ מכדור הארץ.

  30.8.2020 EL-AL Boeing 737-858 4X-EKA 11:33
מאמסטרדם לנתב"ג - לא עבר מעל חולון - צילמתי ממרפסת דירתי בחולון כשהיה מעל הים,
ומעל מקום שרחוק בכ-7.8 ק"מ מהמצלמה, בגובה 2,440 רגל, כ-3 דקות לפני שנחת בנתב"ג.
לא ראיתי את הבואינג, הגדלתי את הזום לפי 8 וכיוונתי לאזור שלפי הערכתי היה צריך לעבור.
רק אחרי שהעברתי את התמונה למחשב ראיתי שהספקתי בשנייה האחרונה לצלם את המטוס.


מטוסים שצילמתי ב-29.8.2020
  
BRITISH AIRWAYS Boeing 787-9 Dreamliner G-ZBKF 14:37 29.8.2020 
מלונדון לנתב"ג - צילמתי ממרפסת דירתי בחולון כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג
כשהיה בגובה של 4,917 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה

CATHAY PACIFIC Airbus A350-1041 B-LXG 14:20 29.8.2020 
מנתב"ג להונג-קונג
צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי כ-¾1 דקה אחרי שהמריא מנתב"ג
היה בגובה של 2,923 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את האיירבוס:

Lufthansa Cargo McDonnell Douglas MD-11F D-ALCD 14:24 29.8.2020 
מפרנקפורט לנתב"ג - צילמתי ממרפסת דירתי בחולון כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג
היה בגובה של 4,716 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2/1 ק"מ מהמצלמה

AEROFLOT Airbus A330-343 VQ-BPI 08:27 29.8.2020
מנתב"ג למוסקבה - קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג
היה בגובה 3,863 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.8 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את האיירבוס:
 היה בגובה 3,875 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3.4 ק"מ מהמצלמה
בעת פנייה לכיוון צפון-מערב
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את האיירבוס:


החתול גנב את ההצגה
כשיצאתי לחלון לצלם את המטוס הרוסי בשעה 08:27 
ראיתי את החתול עם הצל - הספקתי לצלם לפני שצילמתי את המטוס:

DHL Airbus A330-322(F) EI-HEB 11:28 29.8.2020 
מנתב"ג ללייפציג - היה בגובה 4,404 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3.8 ק"מ מהמצלמה.
צילמתי מחלון דירתי בעת שביצע פנייה לכיוון צפון-מערב. אזור מגוריי נמצא במקום גבוה בחולון.
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את האיירבוס:

AIR FRANCE Airbus A320-214 F-HEPJ 08:00 29.8.2020
מנתב"ג לפריז - צילמתי מחלון דירתי בחולון קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא
כשהיה מעל מקום שרחוק בכ-3.2 ק"מ מהמצלמה ובגובה של כ-3,700 רגל

DELTA Airbus A330-302 N822NW 16:41-16:43 29.8.2020 
מניו-יורק לנתב"ג - ממרפסת דירתי בחולון ולאחר מכן מחלון הלובי של קומת מגוריי 
החל ממערב בגובה 5,050 רגל כ-½7 דקות פני נחיתה בנתב"ג
ועד שנעלם בגובה של כ-4,000 רגל ממזרח קרוב ל-7 ק"מ מהמצלמה


מטוסים שצילמתי ב-28.8.2020


SWISS Airbus A330-343 HB-JHK 07:32 28.8.2020 
מנתב"ג לציריך - צילמתי מחלון דירתי בחולון קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג
בתמונה: כשהיה מעל מקום שרחוק בקרוב ל-3 ק"מ מהמצלמה התחיל בפנייה לכיוון צפון-מערב

UNITED AIRLINES Boeing 777-300(ER) N2250U 11:52 28.8.2020 
מנתב"ג לניו-יורק - היה בגובה 3,351 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.2 ק"מ מהמצלמה.
קצת אחרי 2 דקות אחרי ההמראה צילמתי מחלון דירתי בחולון בכיוון השמש ולכן איכות התמונה נפגעה מאוד
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את ה-777:


מטוסים שצילמתי ב-27.8.2020

ANDOLUJET Boeing 73A 7-8F2 TC-JFT 11:57 27.8.2020 
מנתב"ג לאנטליה - צילמתי מחלון דירתי כ-¼2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג כשהיה בגובה של כ-5,000 רגל


מטוסים שצילמתי ב-26.8.2020

AIR CANADA  Boeing 787-9 Dreamliner C-FGEI 4,000 ft 12:27 26.8.2020 
מנתב"ג לטורנטו - קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג
כ-10 שניות אחרי שחלף מע בניין מגוריי צילמתי מחלון דירתי כשהיה בגובה של כ-4,000 רגל

GLF5 Gulfstream V - 11:11 26.8.2020
צילמתי מחלון דירתי בחולון כ-2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג היה בגובה של כ-4,400 רגל 

UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2846U 11:46 26.8.2020 
מנתב"ג לניו-יורק - יותר מ-½2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג בעת פנייה לכיוון צפון-מערב.
היה מעל חוף בת-ים בגובה נמוך של 3,600 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-4.7 ק"מ מהמצלמה.
צילמתי מחלון דירי בחולון. אזור מגוריי נמצא במקום גבוה שמאפשר לראות מטוסים בזוויות מעניינות.


מטוסים שצילמתי ב-25.8.2020

BRITISH Airways Airbus A350-1041 G-XWBA 16:52 25.8.2020 
מנתב"ג ללונדון - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי כ-¾1 דקה אחרי שהמריא
כשהיה בגובה של 3,596 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.2 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את האיירבוס: 

U.S. Air Force 
Boeing C-40B 10041 (737-7DM BBJ) United States of America Aircraft
צילמתי מחלון דירתי בחולון ב-25.8.2020 בשעה 10:17 כנראה כ-¾2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג.
טס מהר יחסית ובגובה נמוך - הבניינים בסביבתי הסתירו. ניצלתי שבריר שנייה כשנראה בין ענפי עץ.
מיד אחרי שצילמתי נעלם. בהתאם למיקומו בעת הצילום היה מעל הים ומעל מקום שרחוק ממני בכ-6.5 ק"מ.

BRITISH Airways Airbus A350-1041 G-XWBA 3,596 ft 2.2km 16.52 25.8.2020 ללונדון מטוסים שצילמתי ב-24.8.2020

Lufthansa Airbus A321-271NX D-AIEA 08:17 24.8.2020 
מנתב"ג לפרנקפורט - צילמתי מחלון דירתי בחולון כ-2 דקות ו-10 שניות אחרי שהמריא 
כשהיה בגובה של 4,600 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3.2 ק"מ מהמצלמה

Challenge Airlines  Boeing 747-412(BCF) OO-ACE 14:24 24.8.2020 
מלרנקה לנתב"ג - צילמתי ממרפסת דירתי כשהיה בגובה של כ-4,900 רגל כ-8 דקות לפני שנחת בנתב"ג
צילמתי ממרפסת דירתי כשהיה בגובה של כ-4,850 רגל כ-¾7 דקות לפני שנחת בנתב"ג


מטוסים שצילמתי ב-22.8.2020

Silk Way Airlines Boeing 747-4R7(F) 4K-SW800 17:35 22.8.2020 
מנתב"ג לבאקו - היה בגובה של 1,998 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה
צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי בחולון כ-¾1 דקה אחרי שהמריא
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

BRITISH AIRWAYS Boeing 787-9 Dreamliner G-ZBKC 16:36 22.8.2020 
מנתב"ג ללונדוןהיה בגובה של 2,562 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה
צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי בחולון כ-¼1 דקה אחרי שהמריא 
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

FedEx Boeing 757-2Y0(SF) N974FD 4,757 ft 2.8km 11:27 22.8.2020 
מנתב"ג לפריז - היה בגובה 4,757 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.8 ק"מ מהמצלמה
צילמתי מחלון דירתי בחולון קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

Silk Way Airlines Boeing 747-4R7FSCD 4K-SW800 13:33 22.8.2020 
מנתב"ג לבאקו - היה בגובה 4,761 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.6 ק"מ מהמצלמה
צילמתי ממרפסת דירתי בחולון כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג 
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
 היה בגובה 4,691 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.8 ק"מ מהמצלמה 
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס: 


מטוסים שצילמתי ב-21.8.2020

TURKISH Airlines Boeing 777-3F2(ER) TC-JJK 09:29 21.8.2020 
מנתב"ג לאיסטנבול - צילמתי מחלון דירתי בחולון כשהיה בגובה של קרוב ל-4,500 רגל
כ-2 דקות ו-10 שניות אחרי שהמריא. היה מעל מקום שרחוק ממני בכ-3 ק"מ


מטוסים שצילמתי ב-20.8.2020

AEROFLOT Boeing 777-3M0(ER) VQ-BQM 19:19 20.8.2020 
ממוסקבה לנתב"ג - היה מעל הים בגובה 5,350 רגל בעת התחלת פנייה לכיוון דרום-מזרח,
צילמתי ממרפסת דירתי בחולון כשהיה מעל הים - מעל מקום שרחוק בכ-7.3 ק"מ מהמצלמה.
עם קרני השמש האחרונות 3 דקות לפני שקיעת השמש

American Airlines Boeing 767-323(ER) N388AA 17:48 20.8.2020 
משאנון לנתב"ג - היה בגובה 5,225 רגל, מעל הים ומעל מקום שרחוק בכ-7.8 ק"מ מהמצלמה.
צילמתי ממרפסת דירתי בחולון. אחרי שצילמתי את התמונה היה צורך להטעין את הסוללה של המצלמה.


מטוסים שצילמתי ב-19.8.2020

BRITISH Airways Airbus A350-1041 G-XWBD 16:49 19.8.2020 
מנתב"ג ללונדון - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי 1 דקה ו-50 שניות אחרי שהמריא
כשהיה בגובה של 3,773 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.7 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את האיירבוס.
ההקלטה החלה בשנייה שהמטוס עלה לאוויר בתאום טלפוני מנתב"ג.

AIR CANADA  Boeing 787-9 Dreamliner C-FSBV 12:08 19.8.2020 
מנתב"ג לטורונטו - צילמתי מחלון דירתי כ-10 שניות אחרי שעבר מעל בניין מגוריי בגובה של כ-3,100 רגל


TURKISH Airlines Boeing 777-3F2(ER) TC-JJO 09:21 19.8.2020 
מנתב"ג לאיסטנבול - היה בגובה 3,866 רגל 14 שניות לפני שעבר מעל בניין מגוריי
צילמתי ממרפסת דירתי בחולון כשהיה מעל מקום שרחוק בכ-1.4 ק"מ מהמצלמה
 צילמתי מחלון דירתי בחולון כשהיה בגובה 4,471 רגל11 שניות אחרי שעבר מעל בניין מגוריי. 
היה מעל מקום שרחוק בכ-1.2 ק"מ מהמצלמה
  צילמתי מחלון דירתי בחולון כשהיה בגובה 4,687 רגל18 שניות אחרי שעבר מעל בניין מגוריי. 
היה מעל מקום שרחוק בכ-2.1 ק"מ מהמצלמה

UNITED AIRLINES Boeing 777-300(ER) N2749U 11:25 19.8.2020 
מנתב"ג לניו-יורק
בגובה של קרוב ל-4,000 רגל - צילמתי מחלון דירתי בחולון כ-10 שניות אחרי שעבר מעל בניין מגוריי


מטוסים שצילמתי ב-17.8.2020

UNITED AIRLINES Boeing 787-9 Dreamliner N26960 18:48 17.8.2020 
מסן-פרנסיסקו לנתב"ג - היה בגובה של 5,108 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-4.3 ק"מ מהמצלמה
היה בגובה של 4,938 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה
היה בגובה של 4,900 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.8 ק"מ מהמצלמה
כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג - צילמתי ממרפסת דירתי בחולון


מטוסים שצילמתי ב-16.8.2020

TURKISH Airlines Boeing 777-3F2(ER) TC-JJM 09:11 16.8.2020 
מנתב"ג לאיסטנבול - היה בגובה של כ-4,400 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3.5 ק"מ מהמצלמה
צילמתי מחלון דירתי בחולון שניות ספורות לפני שהתחיל לפנות לכיוון צפון-מערב

IAI ELTA ELECTRONICS Boeing 737-4Q8 4X-AOO 11:22 16.8.2020 
צילמתי מחלון דירתי בחולון כ-¼2 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג,
כשהיה בגובה של קרוב ל-5,000 רגל ומעל מקום שרחוק ממני בקרוב ל-4 ק"מ.
בקושי ראיתי אותו וצילמתי בלי לכוון היטב את זום המצלמה כשנייה לפני שעץ 
הסתיר אותו לזמן רב יחסית. פרסמתי בגלל שפעם ראשונה ראיתי אותו. היה בכיוון
אור חזק של השמש וזה הוריד עוד יותר את איכות התמונה. הערכתי גובה ומרחק
לפי אומדן מיקומו ולא לפי אתר flightradar24 שלא תאם את המציאות ברגע הצילום.

Challenge Airlines  Boeing 747-412(BCF) OO-ACE 10:34 16.8.2020 
היה מעל הים, מעל מקום שרחוק בכ-7.5 ק"מ מהמצלמה ובגובה 2,476 רגל.
לא עבר מעל חולון. צילמתי ממרפסת דירתי שנייה אחת לפני שנעלם מאחורי בניינים.


מטוסים שצילמתי ב-15.8.2020

סדרת תמונות שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון - החל משהיה מעל הים במערב ועד לפני שנעלם במזרח.
מתחת לכל תמונה מיקום המטוס מול מיקום המצלמה בשנייה שבה צולם המטוס. 
 UNITED AIRLINES Boeing 787-10 Dreamliner N12010 12:42 15.8.2020 
מניו-יורק לנתב"ג - היה בגובה 5,283 רגל, מעל הים ומעל מקום שרחוק בכ-6.7 ק"מ מהמצלמה
צילמתי ממרפסת דירתי בכיוון צפון-מערב כ-½8 דקות לפני שנחת בנתב"ג
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
 היה בגובה 5,003 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.2 ק"מ מהמצלמה כ-8 דקות לפני שנחת בנתב"ג
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
  היה בגובה 4,872 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.7 ק"מ מהמצלמה - כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

BRITISH AIRWAYS Airbus A350-1041 G-XWBE 14:32 15.8.2020 
מלונדון לנתב"ג - גם אתמול (14.8.2020) הגיע וחזר G-XWBE
 השמש סנוורה למשך כשנייה אחת - צילמתי ממרפסת דירתי בחולון שפונה לכיוון צפון
כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג

LUFTHANSA CARGO McDonnell Douglas MD-11F D-ALCC 14:24 15.8.2020
כרגיל: מפרנקפורט לנתב"ג - היה בגובה 4,918 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.8 ק"מ מהמצלמה
צילמתי ממרפסת דירתי בחולון - עננים מנעו לצלם תמונות נוספות - גם בתמונה המטוס בין העננים
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

DHL Airbus A330-322(F) HI-HEC 11:33 15.8.2020 
מנתב"ג ללייפציג - צילמתי מחלון דירתי קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא.
מתכונן לפנייה לכיוון צפון-מערב 
 פונה לכיוון צפון-מערב - בגלל שאני גר באזור גבוה בחולון - רואים את החלק העליון של כנפי המטוס.
צילמתי מחלון חדרי שפונה לכיוון מערב בין ענפי עץ שברוב המקרים מסתיר את הפניות המרהיבות

Challenge Airlines  Boeing 747-412(BCF) OO-ACE 12:13 15.8.2020 
מנתב"ג ללייז' - צילמתי מחלון דירתי בחולון קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא.
צילמתי לכיוון אור קרני השמש ולכן איכות התמונות נפגעה מאוד.
 התחיל לפנות לכיוון צפון-מערב קרוב ל-¼2 דקות אחרי שהמריא.
הפעם ענפי העץ הסתירו את האקשן המרהיב של הפנייה לכיוון צפון-מערב

AEROFLOT Boeing 777-3M0(ER) VP-BGC 09:22 15.8.2020 
מנתב"ג למוסקבה - צילמתי מחלון בחדר בדירתי בחולון קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא
היה בגובה של יותר מ-4,000 רגל ובכיוון של אור חזק של השמש שהפריע לאיכות התמונה


מטוסים שצילמתי ב-14.8.2020

ATLAS AIR
POLAR AIR CARGO Boeing 747-45E(F) N487MC 17:04 14.8.2020 
מנתב"ג ללייז' - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי
 היה בגובה 3,275 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.9 ק"מ מהמצלמה - כ-¾1 דקה אחרי שהמריא
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

BRITISH AIRWAYS Airbus A350-1041 G-XWBE  16:49 14.8.2020 
מנתב"ג ללונדון - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי

BRITISH AIRWAYS Airbus A350-1041 G-XWBE  14:17 14.8.2020 
מלונדון לנתב"ג - היה בגובה 4,932 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.95 ק"מ מהמצלמה במרפסת דירתי
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
נתיב הנחיתה: נחת כ-½7 דקות אחרי שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון 


UNITED AIRLINES Boeing 777-300(ER) N2749U 11:34 14.8.2020 
מנתב"ג לניו-יורק - היה בגובה 4,010 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.6 ק"מ מהמצלמה.
צילמתי מחלון דירתי, קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא - כשהתכונן לפנות לכיוון צפון-מערב.
איכות התמונה נפגעה בגלל שהיה בכיוון השמש. פרסמתי בגלל שלראשונה צילמתי 777 עם הצביעה החדשה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:



מטוסים שצילמתי ב-13.8.2020

CHALLENGE AIRLINES
 18:09 13.8.2020 ACE Belgium Boeing 747-4EVF(ER) OO-ACF
מנתב"ג ללרנקה - קצת יותר מ-2 דקות אחרי ההמראה - צילמתי מחלון בדירתי בחולון

BRITISH AIRWAYS Airbus A350-1041 G-XWBD 16:47 13.8.2020 
מנתב"ג ללונדון - הסרטתי מחלון הלובי של קומת מגוריי בחולון
הסרטון מתחיל כשהאיירבוס נראה כשהיה בגובה של 3,024 רגל ומסתיים כשהיה בגובה של 3,186 רגל
צילומי דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית mobizen 
החל מהשנייה שבה נראה האיירבוס (מימין) ובשנייה שבה מסתיים הסרטון (משמאל):

AIR CANADA  Boeing 787-9 Dreamliner C-FVND 12:09 13.8.2020 
מנתב"ג לטורונטו - קצת יותר מ-2 דקות אחרי שהמריא - צילמתי מחלון בדירתי בחולון.
אזור מגוריי נמצא במקום גבוה בחולון. משום כך ניתן לראות מטוסים ממריאים בזוויות
מעניינות כשהם טסים מעל גבול חולון-ראשל"צ ויותר מזה בעת פניות לכיוון צפון-מערב.


מטוסים שצילמתי ב-12.8.2020

AIR CANADA  Boeing 787-9 Dreamliner C-FRTU 12:16 12.8.2020 
מנתב"ג לטורונטוכ-2 דקות ו-10 שניות אחרי שהמריא 
כ-12 שניות אחרי שעבר מעל בניין מגוריי - צילמתי מחלון בדירתי בחולון

UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2333U 11:49 12.8.2020 
מנתב"ג לניו-יורק - קצת פחות מ-2 דקות אחרי שהמריא
כ-7 שניות אחרי שעבר מעל בניין מגוריי - צילמתי מחלון בדירתי בחולון


מטוסים שצילמתי ב-11.8.2020

AEROFLOT Boeing 777-3M0(ER) VQ-BQC 08:16 11.8.2020 
מנתב"ג למוסקבה - כ-2 דקות אחרי שהמריא - צילמתי מחלון בדירתי
בעת התחלת פנייה לכיוון צפון-מערב כ-2 דקות ו-10 שניות אחרי ההמראה


מטוסים שצילמתי ב-10.8.2020

AIR CANADA  Boeing 787-9 Dreamliner C-FVNB 12.18 10.8.2020 
מנתב"ג לטורונטו - צילמתי מחלון דירתי בחולון החל מכ-2 דקות ועד כ-¼2 דקות אחרי שהמריא


מטוסים שצילמתי ב-9.8.2020

UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2332U 12:02 9.8.2020 
מחלון דירתי בחולון: מנתב"ג לניו-יורק כ-2 דקות אחרי ההמראה
 קצת יותר מ-2 דקות אחרי ההמראה


מטוסים שצילמתי ב-4.8.2020

BRITISH AIRWAYS Boeing 787-9 Dreamliner G-ZBKP 16:32 4.8.2020 
מלונדון לנתב"ג - היה בגובה 4,873 רגל כ-½7 דקות לפני שנחת בנתב"ג
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

Antonov Airlines Antonov An-225 Mriya UR-82060 20:50 3.8.2020 
מנתב"ג לקייב - החל מכ-10 שניות אחרי שעבר מעל בניין מגוריי.
לצערי כשהגיע לא עבר מעל חולון ואפילו לא קרוב לחולון.
חזר לקייב בערב וטעיתי כשלא ניסיתי להסריט עם ה-S10e
בנוסף לא נערכתי לצילום בו הייתי יכול להסריט כשהתקרב
כששמעתי אותו מיד זיהיתי אותו - צילמתי את המסך מאתר flightradar24 ומיד הלכתי
 מקצה הדירה המזרחי אל חלון דירתי שפונה לכיוון מערב - הוצאתי את המצלמה מהארון
והצטערתי על זה שלא נערכתי במועד. צילום המסך כ-40 שניות לפני שהסרטתי מהחלון.


מטוסים שצילמתי ב-2.8.2020

GECAS Boeing 777-36N(ER) N557CC 11:20 2.8.2020 
מנתב"ג - לטיסת ניסוי - היה בגובה 4,423 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3 ק"מ מהמצלמה
קרוב ל-¼2 דקות אחרי ההמראה בפנייה לכיוון צפון-מערב
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
GECAS Boeing 777-36N(ER) N557CC 3,275 ft 3km 16:35 2.8.2020 
לנתב"ג - טיסת ניסוי - היה בגובה 3,275 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה
צילמתי בעת פנייה חדה לכיוון דרום-מזרח - המטוס לא היה מעלי כפי שזה נראה בתמונה:
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

נתיב טיסת הניסוי לקראת סיומו מאתר flightradar24

UNITED AIRLINES Boeing 787-10 Dreamliner N16008 13:09 2.8.2020 
מניו-יורק לנתב"גהיה בגובה 4,984 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.5 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
 
UNITED AIRLINES Boeing 787-10 Dreamliner N16008 13:09 2.8.2020 
היה בגובה 4,928 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.8 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
נתיב הנחיתה: צילום מסך מאתר flightradar24 מהקלטת מסך 
באפליקציית mobizen ברגע שב-flightradar24 הגובה ירד ל-0.



מטוסים שצילמתי ב-1.8.2020
Silk Way Airlines Ilyushin IL-76TD-90VD 4K-AZ101 08:58 1.8.2020 
כ-3 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג - טס בגובה נמוך, היה מעל חוף הים, יותר מ-5 ק"מ מהמצלמה
שמעתי אותו ולא ראיתי אותו באתר flightradar24 גם אחרי שצילמתי משך כרבע שעה.
הגובה והמרחק נאמדו לפי מיקום המטוס בעת שצילמתי מניסיון עבר של אלפי צילומים


המצלמה שאני מצלם בה את המטוסים:
Nikon Coolpix P1000 עם עדשה 24-3000 = זום אופטי 125
בתמונות מונחת על מקלדת מחשב נייד 17.3 אינטש - ASUS G751


בלחיצה על התמונה שלהלן תראו קישורים לרשומות בבלוג:

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון 
בחודש יולי 2020 
ממרחקים גדולים ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש יוני 2020
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2020/06/2020.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש מאי 2020
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2020/05/2020-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אפריל 2020
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש מרץ 2020
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש פברואר 2020 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש ינואר 2020 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש דצמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/12/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש נובמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/11/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוקטובר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/10/2019-2.html

צילמתי את "ירושלים של זהב" כשהגיע לישראל ממרפסת דירתי 
בחולון ב-19.9.2019 - צילומים ראשונים בישראל בדרכו
לנתב"ג דרך חולון וירושלים - צילומים והדמויות של הטיסה
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/09/19.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש ספטמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/09/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוגוסט 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש יולי 2019 
ממרחקים של החל מ-2.5 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/07/2019-25.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש יוני 2019 
ממרחקים של החל מ-2.5 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון במאי 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/05/2019-25.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באפריל 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון במרץ 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

ה-767 האחרון שהוצא משירות ב"אל-על": 
EL-AL Booeing 767-330(ER) 4X-EAJ
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/767-el-al-booeing-767-330er-4x-eaj.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בפברואר 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/2019-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בינואר 2019 
ממרחקים של כ-3 ק"מ עד כ-13 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/01/2019-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בדצמבר 2018 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2018/12/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בנובמבר 2018  
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2018/11/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באוקטובר 2018  
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/10/2018-3.html

מטוסים שהמריאו מנתב"ג שצילמתי ממדרכה בחולון 
ב-13, 14 ו-16 באוגוסט 2018 
ממרחק של יותר מ-3 ק"מ ובגובה מעל 3,000 רגל 
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/08/1382018-3-3000.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בספטמבר 2018
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/09/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באוגוסט 2018
ממרחקים גדולים עד 8 ק"מ ובגבהים של עד 5,500 רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/08/3000-6000-3-8.html

מטוסים שצילמתי מדירה בחולון ביולי 2018
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/07/2018-3000-3.html

הירח - MOON + שמש אדומה + מטוסים בגבהים של אלפי רגל  
צילמתי עם מצלמת Nikon Coolpix P900 + P1000
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/01/moon-nikon-coolpix-p1000.html

מספרי לוחיות רישוי יפות של כלי רכב שצילמתי

https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/blog-post_19.html


אתרים מומלצים:

קבוצות סגורות לחברים בלבד בפייסבוק:


בדיקת מהירות העלאה והורדה במחשב הנייד שיש לי בחיבור לכבל רשת CAT7
ל"פרטנר" סיבים אופטיים:


אומדן מרחק וגובה
כשאני מצלם מטוס או מטוסים, בחלק מהמקרים אני מקליט את המסך מתכנת flightradar24 וכשאני מצלם מטוס - אני אומר צילמתי - ולאחר מכן מצלם את הדף מההקלטה. בדרך-כלל אני לא מקליט את המסך - אלא מצלם את הדף מאתר flightradar24 כ-5 שניות אחרי צילום המטוס. גם בניינים שבאזור מגוריי עוזרים לי לדעת את המרחקים בהתאם להדמיות שעשיתי בעבר. כל אלו עוזרים לי לדעת את המרחק ממני, כשקנה המידה הוא המרחק מדירת מגוריי בחולון לחוף הים בקו ישר - 4.4 ק"מ.
הגובה רשום בזמן אמת באתר flightradar24 ואני לוקח בחשבון הפרשי זמן
קטנים מאוד מזמן האמת בגלישה באינטרנט - בגלל שמהירות הגלישה בדירתי
עם כבל רשת היא סביב 940 ובסמארטפון סביב 300-400. בנוסף ביצעתי
השוואות למיקומים בזמן אמת עם עזרה ממקומות מעליהם טסו מטוסים.


להטוטי קלפים של אמנון
סרטונים שערכתי של להטוטי קלפים ושטרות כסף שביצעתי בשנת 1988
♠♦♣♥
לחצו על התמונה כדי לראות סרטון באורך 4 דקות עם להטוטים בקלפים ובשטרות כסף:
♠♦♣♥

לחצו על התמונה כדי לראות סרטון עם להטוטים בשטרות
כסף בליווי מתאים של הלהיט מאני מאני של הפינק פלויד:
הקישור לסרטון:
https://www.youtube.com/watch?v=lwCOYaIP-m4
♠♦♣♥
לחצו על התמונה כדי לצפות בסרטון בו ביצעתי להטוטי קלפים חלוקתם ל-2 ידיים ול-3
ידיים בפוקר ול-4 ידיים ב-21 אחרי ערבובים רבים כולל מרוסקים בקלפים תוצרת ישראל.
♠♦♣♥
בשנת 1988 הסריט אותי ידיד בחלק מהלהטוטים שידעתי לבצע שמפורסמים כאן.
אורך הסרטון המקורי 21 דקות וממנו ערכתי 3 סרטונים קצרים ופרסמתי ב-YouTube

♠♦♣♥
שתי התמונות שלהלן שהיו בלוגו הבלוג הקודם שלי ב"תפוז" צולמו בשנת 1973
♠♦♣♥
ההופעה הראשונה שלי בטלוויזיה הייתה בתכנית "זה הסוד שלי" עם אורי זוהר
זה הסוד שלי - המנחה: אורי זוהר, מפיק ובמאי: יצחק קול
תעודה שקיבלתי בעקבות הופעתי הראשונה בטלוויזיה בשנת 1976 - לחצו להגדלה ולאחר מכן לחצו להגדלת ענק
בגלל גודלה סרקתי אותה בשני חלקים וחיברתי עם תכנת הצייר - מחקתי את שם משפחתי האמיתי - שם משפחתי לא שחר. בתקופה הנ"ל הופעתי כמה פעמים בטלוויזיה בערוץ 1.

♠♦♣♥

התחלתי לעסוק בלהטוטי קלפים בעקבות מערבון שראיתי בקולנוע לפני
קרוב ליובל שנים. להטוטי הקלפים שהיו בו הלהיבו אותי. את הלהטוט
הראשון לימד אותי הגיס שלי - לפרוס קלפים על השולחן ולהפוך אותם


♠♦♣♥
מעטים בעולם מסוגלים לבצע כמה להטוטים שאני מבצע:

פתיחה וסגירת מניפת 2 קומות ביד אחת ללא עזרת היד השנייה
ופתיחת וסגירת שתי מניפות בבת-אחת בכל יד מניפה אחת:




פתיחת שתי מניפות ביד אחת בלבד ללא עזרת היד השנייה
♠♦♣♥
כל הלהטוטים בוצעו בקלפי משחק רגילים, כולל הקלפים הצבעוניים
שמיועדים ללהטוטני קסמים אך ורק בגלל הצבעים היפים שיש בהם
♠♦♣♥
להטוטי קלפים של אמנון
כל הסרטונים משנת 1988
להלן 7 קטעי סרטונים מתוך 3 סרטונים שפרסמתי ביוטיוב:



 7 קטעי סרטונים מתוך 3
 סרטונים שפרסמתי ביוטיוב 

3 התמונות שלהלן צולמו בשנת 1975 - כל הלהטוטים בקלפי משחק רגילים:
5 התמונות שלהלן צולמו בשנת 1973 - כל הלהטוטים בקלפי משחק רגילים:


תמונות שצולמתי לפני יותר מ-40 שנה:



לחצן ימני על תמונה שתרצו
להגדיל - ולחצן שמאלי על "פתח קישור בכרטיסיה חדשה",
תמשיכו לגלוש עוד כרבע דקה ואז כנסו לדף הנוסף ותמנעו ממטרד הפרסומת:



קצת על עצמי:
בגיל העשרה הייתי אלוף בבבתי הספר בהם למדתי בריצות קצרות ובינוניות ובקפיצה לרוחק. בגיל 19 רצתי 1000 מטר ב-2 דקות
ו-32 שניות - השגתי את הרץ השני בכ-150 מטר. בשנות העשרים לחיי הופעתי בטלוויזיה ובמערבון בסרט קולנוע עם להטוטי קלפים,
הייתי להטוטן הקלפים הטוב בארץ ומהטובים בעולם. באותו הזמן היה לי עסק לשלטים וגרפיקה. סמלים שעיטרתי לחברות עדיין
מתפרסמים עד היום. כמה שנים מאוחר יותר הצטרפתי לעריכת דף מידע של "גלובס", שם פרסמתי המלצות על בסיס טכני להשקעות
בשוק ההון. ביצעתי בעצמי מחצית אחת של הדף כולל הגרפיקה - מה שהעלה את הפצת הדף פי כמה ובעקבות זאת "גלובס" הפך
לעיתון יומי. לאחר מכן הצטרפתי כעיתונאי עורך לעיתון "חדשות", שם קידמתי מדור שוק ההון שהפך למודל לחיקוי מצד יתר העיתונים.
ב"תפוז" היה לי בלוג "להטוטי קלפים של אמנון" שפרסם בין היתר פתרונות תשבצים. הבלוג הגיע לאלפי צפיות בכל יממה. אחרי
כמה שנים העברתי את ניהול הבלוג וכעת הוא מוזנח ללא ניהול ועדכונים. כעת אני מנהל את הבלוג הזה ששמו "שטרות של אמנון" ב"בלוגר".
כל יום אני הולך ורץ במסלול הליכה מסומן במרחקים שמקיף את שכונתי (3427 מטר) אני הולך בקצב שמשיג רצים איטיים. אני הולך בצעדי
הליכה רגילים במהירות של כ-8.5 קמ"ש באופן קבוע (כ-42 שניות לכל 100 מטר) כשרץ משיג אותי אני מגביר את מהירות ההליכה עד ל-15
קמ"ש שהם 24 שניות למאה מטר ואם זה לא עוזר אז אני בורח לו בריצה מהירה שמסיימת להדהים אותו לגמרי כי כעת אני קרוב לגיל 68...
לאחרונה הלכתי בקצב מהיר מ-9 קמ"ש: 5000 מטר ב-32 דקות ו-54 שניות ו-3427 מטר (מסלול שמקיף את שכונת מגוריי) ב-21 דקות ו-46 שניות.

נרשם לפני שהגעתי לגיל 68. באוגוסט 2018 הייתה לי פריצת דיסק, אחרי שביום הקודם הלכתי 2,000 מטר ב-11 דקות ו-55 שניות - מהר
מ-10 קמ"ש - הלכתי בעקבות רץ מקו ה-1400 עד לקו ה-3400 בסיבוב גולדה. שמרתי מרחק של כ-50 מטר כדי שיכתיב לי קצב.
אחרי כמה מאות מטר הלכתי את ה-500 מטר האחרוניםב-2 דקות ו-28 שניות - קצב המהיר מ-12 קמ"ש ושוב בעקבות רץ שהצלחתי להשיג.
זה לא הספיק לי וכשראיתי שליח פיצה שאלתי אותו לאיזה קומה הוא עולה, התחלתי לעלות במדרגות כאשר דלת המעלית נסגרה, השגתי
אותו במעט - עליתי את ה-4 הקומות ב-½18 שניות, אחרי שעליתי בימים קודמים 3 קומות. הקומה הרביעית בקצב שאני רגיל ל-3 קומות,
אחרי הליכות מהירות גרמו כנראה למחרת לפריצת הדיסק שהופיעה בלי שעשיתי מאמץ כל שהוא באותו היום בבוקר. בחודש הראשון
הלכתי עם מקל הליכה, לאחר מכן התחלתי ללכת והיום אחרי גיל 69 אני הולך בקצב של סביב 8 קמ"ש בלבד. לפעמים הולך גם
מהר יותר עד לקצב של 8.5 קמ"ש כשאני חייב ללכת זקוף מאוד כדי להימנע שוב מהחמרת מצבי. אחרי כל הליכה אני מבצע תרגילי
מתיחה בשכיבה על מזרון - 5 תרגילים - כ"א משך דקה ושוב אותם התרגילים. אציין שרבים במצבי הולכים עם הליכון או מקל הליכה.

כשמסריטים את ההליכה שלי זה נראה למי שלא מתמצא כריצה בגלל הצעדים המהירים
לכן פרסמתי כאן קטע קטן שצילמו אותי בריצה בסיבוב גולדה בחולון ב-26 במאי 2018:

לפני פריצת הדיסק: משיג רץ בהליכה - כנראה בקצב של 14 קמ"ש ובגלל זה לא הלכתי זקוף. היום אני הולך 100 עד 200 מטר
בקצב של עד 12 קמ"ש ומקפיד להיות זקוף. אסור לי לרוץ או ללכת מאות מטר בקצב של 9 קמ"ש ומעלה. קצב ההליכה המומלץ לי
הוא 7.7 קמ"ש עד 8 קמ"ש מכסימום. במהירות 8 קמ"ש = כל 100 מטר ב-45 שניות, ב-9 קמ"ש = כל 100 מטר ב-40 שניות.
נכון להיום לקראת גיל 70 אני הולך כל יום כ-3.5 ק"מ בקצב של כ-8.5 קמ"ש ומסיים את ה-500 מטר האחרונים בקצב של יותר 
מ-9 קמ"ש ויותר. עד 5 דקות אחרי ההליכה אני מבצע תרגילי מתיחות מיוחדים על מזרן בהתאם למה שהורו לי במכון פיזיותרפיה.


עוד בילדותי אהבתי מטוסים - את הציור שלהלן ציירתי לפני שמלאו לי 11 שנים
לכבוד הבואינג 707 החדש של "אל-על" שהביא להתרגשות רבה בין אוהבי המטוסים:


המצלמה שאני מצלם בה את המטוסים:
Nikon Coolpix P1000 עם עדשה 24-3000 = זום אופטי 125
בתמונות מונחת על מקלדת מחשב נייד 17.3 אינטש - ASUS G751

♠♦♣♥
מעטים בעולם מסוגלים לבצע כמה להטוטים שאני מבצע:
פתיחה וסגירת מניפת 2 קומות ביד אחת ללא עזרת היד השנייה
ופתיחת וסגירת שתי מניפות בבת-אחת בכל יד מניפה אחת:


פתיחת שתי מניפות ביד אחת בלבד ללא עזרת היד השנייה
כל הלהטוטים בוצעו בקלפי משחק רגילים, כולל הקלפים הצבעוניים
שמיועדים ללהטוטני קסמים אך ורק בגלל הצבעים היפים שיש בהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה