יום שלישי, 3 במרץ 2020

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש מרץ 2020 ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש מרץ 2020 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל


צילמתי מחלון דירתי בחולון ב-29.3.2020

מסוק משטרה - 11:55 29.3.2020
צילמתי מרחוק עם הגדלה של זום x250 - במצלמה עם זום אופטי x125 כשהשמש הייתה בכיוון המסוק


מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון
ב-28.3.2020 שהיו בדרכם לנחיתה בנתב"ג

CAL Cargo Boeing 747-412(F) 4X-ICB 16:15 28.3.2020 
מאוסלו לנתב"ג - מעל הים בגובה 4,946 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-8.4 ק"מ מהמצלמה - זום x500 דיגיטלי
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
מעל מקום שרחוק בכ-2.6 ק"מ מהמצלמה

בגובה 4,694 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.4 ק"מ מהמצלמה

מעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה

מעל מקום שרחוק בכ-1.9 ק"מ מהמצלמה
התחיל לנחות בנתב"ג כ-7 דקות אחרי שעבר קרוב לבניין מגוריי

UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2135U 16:01 28.3.2020 
מניו-יורק לנתב"ג - בגובה 4,828 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-4.1 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

בגובה 4,744 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.8 ק"מ מהמצלמה
התחיל לנחות בנתב"ג כ-7 דקות אחרי שעבר קרוב לבניין מגוריי


מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון ב-27.3.2020
כשהיו מעל הים בדרכם לנתב"ג ולא עברו מעל חולון

ATLAS AIR Boeing 747-412(F) N489MC 09:35 27.3.2020 
מנתב"ג ללייז' - בגובה 2.792 רגל, מעל הים ומעל מקום שרחוק בכ-8.7 ק"מ מהמצלמה

 צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

בגובה 2.548 רגל, מעל הים ומעל מקום שרחוק בכ-7.6 ק"מ מהמצלמה
 צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-26.3.2020
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-EDD 09:22 26.3.2020 
מנתב"ג ללונדון - כ-2 דקות עד כ-¼2 דקות אחרי שהמריא

EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERB 3,777 ft 2.6km 09:23 26.3.2020 
מנתב"ג לפריז - כ-¼2 דקות אחרי שהמריא, בגובה 3,777 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.6 ק"מ מהמצלמה 
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


BRITISH AIRWAYS Boeing 777-236(ER) G-VIIF 16:53 26.3.2020 
מנתב"ג ללונדון - מיד כששמעתי אותו רצתי לחלון לצלם.
ידעתי שזה "בריטיש" לפי קולו, וכצפוי טס בגובה נמוך מאוד. בשנייה האחרונה הספקתי לצלם



מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-23.3.2020
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDE 09:19 23.3.2020 
מנתב"ג ללונדון - כ-¼2 דקות אחרי שהמריא היה בגובה של יותר מ-4,000 רגל


UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2341U 11:00 23.3.2020
מנתב"ג לניו-יורק - כ-½2 דקות אחרי ההמראה ובגובה של קרוב ל-4,000 רגל


מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון
ב-22.3.2020 שהיו בדרכם לנחיתה בנתב"ג

UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2140U 15:01-15:02 22-3-20 
מניו-יורק לנתב"ג - בתמונה שלהלן: בגובה 4,875 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-8.1 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
בגובה 4,774 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-4.6 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

בגובה 4,744 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-4.2 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

בגובה 4,671 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3.1 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,634 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.7 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,628 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.2 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,573 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.8 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,538 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.8 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,544 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.7 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

BRITISH AIRWAYS Boeing 777-236(ER) G-VIIF 14:54-14:55 22.3.2020 
מלונדון לנתב"ג - מעל הים ומעל מקום שרחוק בכ-8.2 ק"מ מהמצלמה.
חישוב המרחק לוקח בחשבון גם את מיקום המטוס ביחס לבניינים
לאחר מכן הנתונים לא היו נכונים 


מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-22.3.2020
כדקה וחצי עד 2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2142U 10:47 22.3.2020  
מנתב"ג לניו-יורק - מתכונן לפנייה לכיוון צפון-מערב
בהתחלת פנייה לכיוון צפון-מערב


מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-21.3.2020
כדקה וחצי עד 2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

DHL 13:37 21.3.2020 
מנתב"ג-ללייפציג


מטוסים שהסרטתי מחלון הלובי של קומת מגוריי בחולון 
ב-15.3.2020 כדקה וחצי אחרי שהמריאו מנתב"ג:

 EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDA
מנתב"ג לטורונטו - הסרטתי על רקע הירח מחלון הלובי של קומת מגוריי בחולון
MOON - 2020.03.15 01:31 HOLON ISRAEL
חרמש נחסר 65% מואר מרחק של כ-371 אלף ק"מ מכדור הארץ 


מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-11.3.2020
כדקה וחצי עד 2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

LOT Boeing 737-89P SP-LWB 11:27 11.3.2020 
מנתב"ג לוורשה

AEROFLOT Airbus A321-211 VP-BAZ 11:58 11.3.2020 
מנתב"ג למוסקבה
  TURKISH Airlines Airbus A330-303 TC-LNE 10:49 11.3.2020 
מנתב"ג לאיסטנבול
 UNITED AIRLINES Boeing 777-300(ER) N2250U 10:45 11.3.2020 
מנתב"ג לניו-יורק



מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-10.3.2020
כ-2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERB 3,947 ft 2.0km 09:25 10.3.2020 
מנתב"ג ללונדון


 מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון
 ב-8.3.2020 שהיו בדרכם לנחיתה בנתב"ג

LATAM Airlines Boeing 787-8 Dreamliner CC-BBE 16:42 8.3.2020  
מסן פאולו לנתב"ג - בגובה 4,671 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.5 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
בגובה 4,622 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.1 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,609 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.9 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,563 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.7 ק"מ מהמצלמה
בגובה 4,569 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.75 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-8.3.2020
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

UNITED AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2136U 11:43 8.3.2020 
מנתב"ג לניו-יורק - צילמתי בכיוון השמש ולכן איכות התמונה נפגעה.
שמעתי את הרעש המוכר של המטוס וממיד הלכתי לחלון לצלם. 
לא התכוננתי לקראת הצילומים ולכן לא הקלטתי מאתר lightradar24

LUFTHANSA CARGO McDonnell Douglas MD-11F 
D-ALCC 11:44 8.3.2020 4,381ft 2.9km 
מנתב"ג לאיסטנבול - צילמתי בכיוון השמש ולכן איכות התמונה נפגעה בקושי ראיתי את המטוס 
בגלל אור מסנוור - צילמתי לכיוון המטוס וצילמתי את רובו ולאחר מכן ערכתי את התמונה

צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


 מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון
 ב-7.3.2020 שהיו בדרכם לנחיתה בנתב"ג 

BRITISH AIRWAYS Boeing 777-236(ER) G-VIID 14:35 7.3.2020 
מלונדון לנתב"ג - בגובה של 4,825 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-4 ק"מ מהמצלמה 

צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
בגובה של 4,362 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-1.6 ק"מ מהמצלמה 
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
 


מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-4.3.2020
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDB - 09:22 5.3.2020 
מנתב"ג ללונדון - בגובה 3,757 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.5 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את ראשל"צ:
 בגובה 3,829 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.8 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את ראשל"צ:
 בגובה 3,963 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-4.0 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את ראשל"צ:

EL-AL Boeing 777-258(ER) 4X-ECC - 09:20 5.3.20 .
מנתב"ג לפריז - צילמתי מחלון דירתי בחולון את "חולון"




מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-4.3.2020
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDC 3,664 ft 2.9km 09:11 4.3.2020 
מנתב"ג לפריז - בגובה 3,664 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.9 ק"מ מהמצלמה

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDM 09:24 4.3.2020 
מנתב"ג ללונדון - בגובה 3,749 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.8 ק"מ מהמצלמה
 בגובה 3,791 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3.1 ק"מ מהמצלמה
בגובה 3,889 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-3.6 ק"מ מהמצלמה
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


מטוסים שהמריאו מנתב"ג ב-3.3.2020
שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון

Ethiopian Airlines Boeing 737-8HO ET-AOB 09:11 3.3.2020 
מנתב"ג לאדיס אבבא - כ-6.5 ק"מ בקו ישיר מהמצלמה: 
היה בגובה של כ-5,500 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-6 ק"מ מהמצלמה
עריכת תרשים מצילום דף מאתר flightradar24 יותר מ-40 שניות אחרי שצילמתי את המטוס



מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-3.3.2020
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDD 13:12 3.3.2020 
מנתב"ג לניו-יורקאיכות התמונה נפגעה בגלל שצילמתי בכיוון השמש.
בגלל זה אחרי השעה 12:00 בצהריים אני מצלם רק מטוסים מעניינים במיוחד
בעת פנייה לכיוון צפון-מערב - במרחק של יותר מ-3 ק"מ מהמצלמה.
צילמתי את התמונה שלהלן כ-2 שניות אחרי שצילמתי את התמונה שמעל.



מטוסים שצילמתי מחלון דירתי בחולון ב-1.3.2020
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERC 3,465 ft 2.6km 11:22 1.3.2020 
מנתב"ג לטורונטו - היה מעל מקום שרחוק בכ-2.6 ק"מ מהמצלמה ובגובה 3,465 רגל
צילמתי בכיוון השמש ולכן חדות התמונה נפגעה וגם נאלצתי לבצע עריכת צבע כדי לשפר את התמונה
דליית אל כרמל - הדרימליינר האחרון שחברת "אל-על" קיבלה.
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERC 3,525 ft 3.2km 11:22 1.3.2020
היה מעל מקום שרחוק בכ-3.2 ק"מ מהמצלמה ובגובה 3,525 רגל
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


המצלמה שאני מצלם בה את המטוסים:
Nikon Coolpix P1000 עם עדשה 24-3000 = זום אופטי 125
בתמונות מונחת על מקלדת מחשב נייד 17.3 אינטש - ASUS G751


בלחיצה על התמונה שלהלן תראו קישורים לרשומות בבלוג:

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש פברואר 2020 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש ינואר 2020 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש דצמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/12/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש נובמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/11/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוקטובר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/10/2019-2.html

צילמתי את "ירושלים של זהב" כשהגיע לישראל ממרפסת דירתי 
בחולון ב-19.9.2019 - צילומים ראשונים בישראל בדרכו
לנתב"ג דרך חולון וירושלים - צילומים והדמויות של הטיסה
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/09/19.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש ספטמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/09/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוגוסט 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש יולי 2019 
ממרחקים של החל מ-2.5 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/07/2019-25.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש יוני 2019 
ממרחקים של החל מ-2.5 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון במאי 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/05/2019-25.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באפריל 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון במרץ 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

ה-767 האחרון שהוצא משירות ב"אל-על": 
EL-AL Booeing 767-330(ER) 4X-EAJ
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/767-el-al-booeing-767-330er-4x-eaj.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בפברואר 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/2019-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בינואר 2019 
ממרחקים של כ-3 ק"מ עד כ-13 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/01/2019-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בדצמבר 2018 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2018/12/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בנובמבר 2018  
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2018/11/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באוקטובר 2018  
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/10/2018-3.html

מטוסים שהמריאו מנתב"ג שצילמתי ממדרכה בחולון 
ב-13, 14 ו-16 באוגוסט 2018 
ממרחק של יותר מ-3 ק"מ ובגובה מעל 3,000 רגל 
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/08/1382018-3-3000.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בספטמבר 2018
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/09/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באוגוסט 2018
ממרחקים גדולים עד 8 ק"מ ובגבהים של עד 5,500 רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/08/3000-6000-3-8.html

מטוסים שצילמתי מדירה בחולון ביולי 2018
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/07/2018-3000-3.html

הירח - MOON + שמש אדומה + מטוסים בגבהים של אלפי רגל  
צילמתי עם מצלמת Nikon Coolpix P900 + P1000
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/01/moon-nikon-coolpix-p1000.html

מספרי לוחיות רישוי יפות של כלי רכב שצילמתי

https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/blog-post_19.html


אתרים מומלצים:

קבוצות סגורות לחברים בלבד בפייסבוק:


בדיקת מהירות העלאה והורדה במחשב הנייד שיש לי בחיבור לכבל רשת CAT7
ל"פרטנר" סיבים אופטיים:


אומדן מרחק וגובה
כשאני מצלם מטוס או מטוסים, בחלק מהמקרים אני מקליט את המסך מתכנת flightradar24 וכשאני מצלם מטוס - אני אומר צילמתי - ולאחר מכן מצלם את הדף מההקלטה. בדרך-כלל אני לא מקליט את המסך - אלא מצלם את הדף מאתר flightradar24 כ-5 שניות אחרי צילום המטוס. גם בניינים שבאזור מגוריי עוזרים לי לדעת את המרחקים בהתאם להדמיות שעשיתי בעבר. כל אלו עוזרים לי לדעת את המרחק ממני, כשקנה המידה הוא המרחק מדירת מגוריי בחולון לחוף הים בקו ישר - 4.4 ק"מ.
הגובה רשום בזמן אמת באתר flightradar24 ואני לוקח בחשבון הפרשי זמן
קטנים מאוד מזמן האמת בגלישה באינטרנט - בגלל שמהירות הגלישה בדירתי
עם כבל רשת היא סביב 940 ובסמארטפון סביב 300-400. בנוסף ביצעתי
השוואות למיקומים בזמן אמת עם עזרה ממקומות מעליהם טסו מטוסים.


להטוטי קלפים של אמנון
סרטונים שערכתי של להטוטי קלפים ושטרות כסף שביצעתי בשנת 1988
♠♦♣♥
לחצו על התמונה כדי לראות סרטון באורך 4 דקות עם להטוטים בקלפים ובשטרות כסף:
♠♦♣♥

לחצו על התמונה כדי לראות סרטון עם להטוטים בשטרות
כסף בליווי מתאים של הלהיט מאני מאני של הפינק פלויד:
הקישור לסרטון:
https://www.youtube.com/watch?v=lwCOYaIP-m4
♠♦♣♥
לחצו על התמונה כדי לצפות בסרטון בו ביצעתי להטוטי קלפים חלוקתם ל-2 ידיים ול-3
ידיים בפוקר ול-4 ידיים ב-21 אחרי ערבובים רבים כולל מרוסקים בקלפים תוצרת ישראל.
♠♦♣♥
בשנת 1988 הסריט אותי ידיד בחלק מהלהטוטים שידעתי לבצע שמפורסמים כאן.
אורך הסרטון המקורי 21 דקות וממנו ערכתי 3 סרטונים קצרים ופרסמתי ב-YouTube

♠♦♣♥
שתי התמונות שלהלן שהיו בלוגו הבלוג הקודם שלי ב"תפוז" צולמו בשנת 1973
♠♦♣♥
ההופעה הראשונה שלי בטלוויזיה הייתה בתכנית "זה הסוד שלי" עם אורי זוהר
זה הסוד שלי - המנחה: אורי זוהר, מפיק ובמאי: יצחק קול
תעודה שקיבלתי בעקבות הופעתי הראשונה בטלוויזיה בשנת 1976 - לחצו להגדלה ולאחר מכן לחצו להגדלת ענק
בגלל גודלה סרקתי אותה בשני חלקים וחיברתי עם תכנת הצייר - מחקתי את שם משפחתי האמיתי - שם משפחתי לא שחר. בתקופה הנ"ל הופעתי כמה פעמים בטלוויזיה בערוץ 1.

♠♦♣♥

התחלתי לעסוק בלהטוטי קלפים בעקבות מערבון שראיתי בקולנוע לפני
קרוב ליובל שנים. להטוטי הקלפים שהיו בו הלהיבו אותי. את הלהטוט
הראשון לימד אותי הגיס שלי - לפרוס קלפים על השולחן ולהפוך אותם


♠♦♣♥
מעטים בעולם מסוגלים לבצע כמה להטוטים שאני מבצע:

פתיחה וסגירת מניפת 2 קומות ביד אחת ללא עזרת היד השנייה
ופתיחת וסגירת שתי מניפות בבת-אחת בכל יד מניפה אחת:




פתיחת שתי מניפות ביד אחת בלבד ללא עזרת היד השנייה
♠♦♣♥
כל הלהטוטים בוצעו בקלפי משחק רגילים, כולל הקלפים הצבעוניים
שמיועדים ללהטוטני קסמים אך ורק בגלל הצבעים היפים שיש בהם
♠♦♣♥
להטוטי קלפים של אמנון
כל הסרטונים משנת 1988
להלן 7 קטעי סרטונים מתוך 3 סרטונים שפרסמתי ביוטיוב:



 7 קטעי סרטונים מתוך 3
 סרטונים שפרסמתי ביוטיוב 

3 התמונות שלהלן צולמו בשנת 1975 - כל הלהטוטים בקלפי משחק רגילים:
5 התמונות שלהלן צולמו בשנת 1973 - כל הלהטוטים בקלפי משחק רגילים:


תמונות שצולמתי לפני יותר מ-40 שנה:



לחצן ימני על תמונה שתרצו
להגדיל - ולחצן שמאלי על "פתח קישור בכרטיסיה חדשה",
תמשיכו לגלוש עוד כרבע דקה ואז כנסו לדף הנוסף ותמנעו ממטרד הפרסומת:


קצת על עצמי:
בגיל העשרה הייתי אלוף בבבתי הספר בהם למדתי בריצות קצרות ובינוניות ובקפיצה לרוחק. בגיל 19 רצתי 1000 מטר ב-2 דקות
ו-32 שניות - השגתי את הרץ השני בכ-150 מטר. בשנות העשרים לחיי הופעתי בטלוויזיה ובמערבון בסרט קולנוע עם להטוטי קלפים,
הייתי להטוטן הקלפים הטוב בארץ ומהטובים בעולם. באותו הזמן היה לי עסק לשלטים וגרפיקה. סמלים שעיטרתי לחברות עדיין
מתפרסמים עד היום. כמה שנים מאוחר יותר הצטרפתי לעריכת דף מידע של "גלובס", שם פרסמתי המלצות על בסיס טכני להשקעות
בשוק ההון. ביצעתי בעצמי מחצית אחת של הדף כולל הגרפיקה - מה שהעלה את הפצת הדף פי כמה ובעקבות זאת "גלובס" הפך
לעיתון יומי. לאחר מכן הצטרפתי כעיתונאי עורך לעיתון "חדשות", שם קידמתי מדור שוק ההון שהפך למודל לחיקוי מצד יתר העיתונים.
ב"תפוז" היה לי בלוג "להטוטי קלפים של אמנון" שפרסם בין היתר פתרונות תשבצים. הבלוג הגיע לאלפי צפיות בכל יממה. אחרי
כמה שנים העברתי את ניהול הבלוג וכעת הוא מוזנח ללא ניהול ועדכונים. כעת אני מנהל את הבלוג הזה ששמו "שטרות של אמנון" ב"בלוגר".
כל יום אני הולך ורץ במסלול הליכה מסומן במרחקים שמקיף את שכונתי (3427 מטר) אני הולך בקצב שמשיג רצים איטיים. אני הולך בצעדי
הליכה רגילים במהירות של כ-8.5 קמ"ש באופן קבוע (כ-42 שניות לכל 100 מטר) כשרץ משיג אותי אני מגביר את מהירות ההליכה עד ל-15
קמ"ש שהם 24 שניות למאה מטר ואם זה לא עוזר אז אני בורח לו בריצה מהירה שמסיימת להדהים אותו לגמרי כי כעת אני קרוב לגיל 68...
לאחרונה הלכתי בקצב מהיר מ-9 קמ"ש: 5000 מטר ב-32 דקות ו-54 שניות ו-3427 מטר (מסלול שמקיף את שכונת מגוריי) ב-21 דקות ו-46 שניות.

נרשם לפני שהגעתי לגיל 68. באוגוסט 2018 הייתה לי פריצת דיסק, אחרי שביום הקודם הלכתי 2,000 מטר ב-11 דקות ו-55 שניות - מהר
מ-10 קמ"ש - הלכתי בעקבות רץ מקו ה-1400 עד לקו ה-3400 בסיבוב גולדה. שמרתי מרחק של כ-50 מטר כדי שיכתיב לי קצב.
אחרי כמה מאות מטר הלכתי את ה-500 מטר האחרוניםב-2 דקות ו-28 שניות - קצב המהיר מ-12 קמ"ש ושוב בעקבות רץ שהצלחתי להשיג.
זה לא הספיק לי וכשראיתי שליח פיצה שאלתי אותו לאיזה קומה הוא עולה, התחלתי לעלות במדרגות כאשר דלת המעלית נסגרה, השגתי
אותו במעט - עליתי את ה-4 הקומות ב-½18 שניות, אחרי שעליתי בימים קודמים 3 קומות. הקומה הרביעית בקצב שאני רגיל ל-3 קומות,
אחרי הליכות מהירות גרמו כנראה למחרת לפריצת הדיסק שהופיעה בלי שעשיתי מאמץ כל שהוא באותו היום בבוקר. בחודש הראשון
הלכתי עם מקל הליכה, לאחר מכן התחלתי ללכת והיום אחרי גיל 69 אני הולך בקצב של סביב 8 קמ"ש בלבד. לפעמים הולך גם
מהר יותר עד לקצב של 8.5 קמ"ש כשאני חייב ללכת זקוף מאוד כדי להימנע שוב מהחמרת מצבי. אחרי כל הליכה אני מבצע תרגילי
מתיחה בשכיבה על מזרון - 5 תרגילים - כ"א משך דקה ושוב אותם התרגילים. אציין שרבים במצבי הולכים עם הליכון או מקל הליכה.

כשמסריטים את ההליכה שלי זה נראה למי שלא מתמצא כריצה בגלל הצעדים המהירים
לכן פרסמתי כאן קטע קטן שצילמו אותי בריצה בסיבוב גולדה בחולון ב-26 במאי 2018:

לפני פריצת הדיסק: משיג רץ בהליכה - כנראה בקצב של 14 קמ"ש ובגלל זה לא הלכתי זקוף. היום אני הולך 100 עד 200 מטר
בקצב של עד 12 קמ"ש ומקפיד להיות זקוף. אסור לי לרוץ או ללכת מאות מטר בקצב של 9 קמ"ש ומעלה. הקצב המומלץ לי
הוא 7.7 קמ"ש עד 8 קמ"ש מכסימום. במהירות 8 קמ"ש = כל 100 מטר ב-45 שניות, ב-9 קמ"ש = כל 100 מטר ב-40 שניות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה