יום שני, 2 בדצמבר 2019

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש דצמבר 2019 ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש דצמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי ב-2.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 777-258(ER) 4X-ECC 3,400 ft 2.7km  09:13 2.12.2019
מנתב"ג לפריז - צילמתי מחדר בדירתי בחולון את "חולון" בעת שהיה מעונן
 EL-AL Boeing 777-258(ER) 4X-ECC 3,425 ft 3.2km  09:13 2.12.2019
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


מטוסים שצילמתי ב-5.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERA 08:50 5.12.2019 
מנתב"ג למומבאי - בגובה 3,324 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ מהמצלמה
 בגובה 3,484 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2.8 ק"מ מהמצלמה



מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון ב-6.12.2019
בדרכם לנתב"ג, כשהיו בגבהים של 4,500 רגל עד 5,000 רגל ויותר

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDM 4,577 ft 1.75km 13:50 6.12.2019 
מלוס אנג'לס לנתב"ג
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


מטוסים שהמריאו מנתב"ג ב-11.12.2019
שצילמתי מחלון בדירתי בחולון

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDF 09:26 11.12.2019 
מנתב"ג לפריז


מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון ב-12.12.2019
בדרכם לנתב"ג, כשהיו בגבהים של 4,500 רגל עד 5,000 רגל ויותר

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDB 15:57-15:58 12.12.2019 
מניו-יורק לנתב"ג
אחרי שצילמתי מהמרפסת - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי:
נעלם מעל מקום שרחוק בכ-8 ק"מ מהמצלמה

 UNITET AIRLINES Boeing 777-222(ER) N795UA 15:41 12.12.2019 
מוושינגטון לנתב"ג - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי

UNITET AIRLINES Boeing 777-322(ER) N2341U 15:45-15:46 12.12.2019 
מניו-יורק לנתב"ג
אחרי שצילמתי מהמרפסת - צילמתי מחלון הלובי של קומת מגוריי:


מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון ב-13.12.2019
בדרכם לנתב"ג, כשהיו בגבהים של 4,500 רגל עד 5,000 רגל ויותר

EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERA 12:25 13.12.2019 
מטורונטו לנתב"ג - בגלל האובך בקושי ראיתי את "רמת השרון"
בגלל האובך בקושי ראיתי את "רמת השרון" - אחרי שראיתי הגדלתי את זום המצלמה
בגלל האובך בקושי ראיתי את "רמת השרון" - בצילום השלישי הגדלתי כפי 
שרציתי כדי לצלם אותו לראשונה ממרפסת דירתי בחולון - חבל שהיה אובך
בגלל שרציתי שתמונה של "רמת השרון" תהיה התמונה הראשית של רשומה זו.
בתמונה שלהלן "רמת השרון" היה בגובה של 4,646 רגל ומעל מקום שרחוק ממני בכ-1.7 ק"מ
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


מטוסים שצילמתי ב-15.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

TURKISH Airlines A330-303 TC-JOL 4,130 ft 3.7km 10:31 15.12.2019 
מנתב"ג לאיסטנבול
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון - שלא עברו מעל חולון. 
צילמתי כשטסו מעל הים ב-20.12.2019 ממרחקים של החל מ-7 ק"מ

אחרי שקיעת השמש:
CAL Cargo Boeing 747-4EVF(ER) 4X-ICD 16:48 20.12.2019 
מלייז' לנתב"ג
היה מעל הים מעל מקום שרחוק בכ-9 ק"מ מהמצלמה ובגובה של יותר מ-2,000 רגל
היה מעל הים, קרוב לחוף הים, מעל מקום שרחוק בכ-7 ק"מ מהמצלמה ובגובה של פחות מ-2,000
רגל. התחיל להוריד גלגלים בשלב מאוחר יחסית למטוסים אחרים קודמים שהיו קרוב מאוד לחוף הים.


מטוסים שצילמתי ממרפסת דירתי בחולון - שלא עברו מעל חולון. 
צילמתי כשטסו מעל הים ב-21.12.2019 ממרחקים של החל מ-7 ק"מ

DELTA Airbus A330-302 N828NW 2,252 ft 7.9km 15:54 21.12.2019 
מניו-יורק לנתב"ג
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:


מטוסים שצילמתי ב-22.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד ½2 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDD 3,443 ft 2.9km 09:20 22.12.2019 
מנתב"ג ללונדון - היה בגובה 3,443 רגל ומעל מקום שרחוק ממני בכ-2.9 ק"מ

צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:

ANTONOV Design Bureau Antonov An-124-100 UR-82029 10:45 22.12.2019 
מנתב"ג לאתונה


מטוסים שצילמתי ב-23.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד 3 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

   BRITISH AIRWAYS Boeing 777-236(ER) G-VIIE 16:58 23.12.2019 
קצת פחות מ-3 דקות אחרי שהמריא מנתב"ג ללונדון - היה מעל הים על רקע השמיים הכתומים


מטוסים שצילמתי ב-24.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד 3 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDC 09:21 24.12.2019 
מנתב"ג ללונדון - כ-3 ק"מ מהמצלמה


מטוסים שצילמתי ב-29.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד 3 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

ECA Belgium Boeing 747-412(BCF) OO-ACE 10:03 29.12.2019 
המריא מנתב"ג 

EL-AL Boeing 777-258(ER) 4X-ECF 3,765 ft 2.4km 12:35 29.12.2019 
מנתב"ג לבוקרשט
EL-AL Boeing 777-258(ER) 4X-ECF 3,725 ft 3.0km 12:35 29.12.2019

EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERB 3,465 ft 2.5km 11:32 29.12.2019 
מנתב"ג לטורונטו
EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERB 4,128 ft 6.0km 11:33 29.12.2019 

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDE 3,728 ft 2.3km 09.21 29.12.2019 
מנתב"ג ללונדון
EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDE 3,829 ft 2.9km 09:21 29.12.2019 


LUFTHAVSA Airbus A321-231 D-AISN 29.12.2019 17:28
מנתב"ג לפרנקפורט

  EL-AL Boeing Boeing 737-85P 4X-EKH 17:34 29.12.2019
מנתב"ג לבריסל

תמונות שצילמתי את הירח עם פירוט - לחצו על התמונה או על הקישור שלהלן: 
צילמתי עם מצלמת Nikon Coolpix P900 + P1000

https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/01/moon-nikon-coolpix-p1000.html


מטוסים שצילמתי ב-30.12.2019 מחלון דירתי בחולון
כ-2 דקות עד 3 דקות אחרי שהמריאו מנתב"ג:

EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDF 3,725 ft 2.8km 10:36 30.12.2019 
מנתב"ג למיאמי
צילום דף מאתר flightradar24 מהקלטת מסך באמצעות אפליקציית
mobizen בשנייה שבה נשמע קליק המצלמה שצילמה את המטוס:
4X-EDF 3,750 ft 2.8km 10:36 30.12.2019



EL-AL Boeing 787-8 Dreamliner 4X-ERA 09:15 30.12.2019  
מנתב"ג לפריז - בגובה 3,790 רגל ומעל מקום שרחוק בכ-2 ק"מ המצלמה.
הבניין רחוק ממני בכ-100 מטר.

 EL-AL Boeing 787-9 Dreamliner 4X-EDK 09:24 30.12.2019 
מנתב"ג ללונדון



המצלמה שאני מצלם בה את המטוסים:
Nikon Coolpix P1000 עם עדשה 24-3000 = זום אופטי 125
בתמונות מונחת על מקלדת מחשב נייד 17.3 אינטש - ASUS G751


בלחיצה על התמונה שלהלן תראו קישורים לרשומות בבלוג:

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש דצמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/12/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש נובמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/11/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוקטובר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/10/2019-2.html

צילמתי את "ירושלים של זהב" כשהגיע לישראל ממרפסת דירתי 
בחולון ב-19.9.2019 - צילומים ראשונים בישראל בדרכו
לנתב"ג דרך חולון וירושלים - צילומים והדמויות של הטיסה
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/09/19.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש ספטמבר 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/09/2019-2.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש אוגוסט 2019 
ממרחקים של החל מ-2 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש יולי 2019 
ממרחקים של החל מ-2.5 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/07/2019-25.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בחודש יוני 2019 
ממרחקים של החל מ-2.5 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון במאי 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/05/2019-25.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באפריל 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון במרץ 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל

ה-767 האחרון שהוצא משירות ב"אל-על": 
EL-AL Booeing 767-330(ER) 4X-EAJ
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/767-el-al-booeing-767-330er-4x-eaj.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בפברואר 2019 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/2019-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בינואר 2019 
ממרחקים של כ-3 ק"מ עד כ-13 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/01/2019-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בדצמבר 2018 
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2018/12/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בנובמבר 2018  
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
https://israelipapermoney.blogspot.com/2018/11/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באוקטובר 2018  
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/10/2018-3.html

מטוסים שהמריאו מנתב"ג שצילמתי ממדרכה בחולון 
ב-13, 14 ו-16 באוגוסט 2018 
ממרחק של יותר מ-3 ק"מ ובגובה מעל 3,000 רגל 
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/08/1382018-3-3000.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון בספטמבר 2018
ממרחקים של החל מ-3 ק"מ ובגבהים של אלפי רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/09/2018-3.html

מטוסים שצילמתי מדירתי בחולון באוגוסט 2018
ממרחקים גדולים עד 8 ק"מ ובגבהים של עד 5,500 רגל
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/08/3000-6000-3-8.html

מטוסים שצילמתי מדירה בחולון ביולי 2018
http://israelipapermoney.blogspot.com/2018/07/2018-3000-3.html

הירח - MOON + שמש אדומה + מטוסים בגבהים של אלפי רגל  
צילמתי עם מצלמת Nikon Coolpix P900 + P1000
https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/01/moon-nikon-coolpix-p1000.html

מספרי לוחיות רישוי יפות של כלי רכב שצילמתי

https://israelipapermoney.blogspot.com/2019/02/blog-post_19.html


אתרים מומלצים:

קבוצות סגורות לחברים בלבד בפייסבוק:


בדיקת מהירות העלאה והורדה במחשב הנייד שיש לי בחיבור לכבל רשת CAT7
ל"פרטנר" סיבים אופטיים:


אומדן מרחק וגובה
כשאני מצלם מטוס או מטוסים, בחלק מהמקרים אני מקליט את המסך מתכנת flightradar24 וכשאני מצלם מטוס - אני אומר צילמתי - ולאחר מכן מצלם את הדף מההקלטה. בדרך-כלל אני לא מקליט את המסך - אלא מצלם את הדף מאתר flightradar24 כ-5 שניות אחרי צילום המטוס. גם בניינים שבאזור מגוריי עוזרים לי לדעת את המרחקים בהתאם להדמיות שעשיתי בעבר. כל אלו עוזרים לי לדעת את המרחק ממני, כשקנה המידה הוא המרחק מדירת מגוריי בחולון לחוף הים בקו ישר - 4.4 ק"מ.
הגובה רשום בזמן אמת באתר flightradar24 ואני לוקח בחשבון הפרשי זמן
קטנים מאוד מזמן האמת בגלישה באינטרנט - בגלל שמהירות הגלישה בדירתי
עם כבל רשת היא סביב 940 ובסמארטפון סביב 300-400. בנוסף ביצעתי
השוואות למיקומים בזמן אמת עם עזרה ממקומות מעליהם טסו מטוסים.


להטוטי קלפים של אמנון
סרטונים שערכתי של להטוטי קלפים ושטרות כסף שביצעתי בשנת 1988
♠♦♣♥
לחצו על התמונה כדי לראות סרטון באורך 4 דקות עם להטוטים בקלפים ובשטרות כסף:
♠♦♣♥

לחצו על התמונה כדי לראות סרטון עם להטוטים בשטרות
כסף בליווי מתאים של הלהיט מאני מאני של הפינק פלויד:
הקישור לסרטון:
https://www.youtube.com/watch?v=lwCOYaIP-m4
♠♦♣♥
לחצו על התמונה כדי לצפות בסרטון בו ביצעתי להטוטי קלפים חלוקתם ל-2 ידיים ול-3
ידיים בפוקר ול-4 ידיים ב-21 אחרי ערבובים רבים כולל מרוסקים בקלפים תוצרת ישראל.
♠♦♣♥
בשנת 1988 הסריט אותי ידיד בחלק מהלהטוטים שידעתי לבצע שמפורסמים כאן.
אורך הסרטון המקורי 21 דקות וממנו ערכתי 3 סרטונים קצרים ופרסמתי ב-YouTube

♠♦♣♥
שתי התמונות שלהלן שהיו בלוגו הבלוג הקודם שלי ב"תפוז" צולמו בשנת 1973
♠♦♣♥
ההופעה הראשונה שלי בטלוויזיה הייתה בתכנית "זה הסוד שלי" עם אורי זוהר
זה הסוד שלי - המנחה: אורי זוהר, מפיק ובמאי: יצחק קול
תעודה שקיבלתי בעקבות הופעתי הראשונה בטלוויזיה בשנת 1976 - לחצו להגדלה ולאחר מכן לחצו להגדלת ענק
בגלל גודלה סרקתי אותה בשני חלקים וחיברתי עם תכנת הצייר - מחקתי את שם משפחתי האמיתי - שם משפחתי לא שחר. בתקופה הנ"ל הופעתי כמה פעמים בטלוויזיה בערוץ 1.

♠♦♣♥

התחלתי לעסוק בלהטוטי קלפים בעקבות מערבון שראיתי בקולנוע לפני
קרוב ליובל שנים. להטוטי הקלפים שהיו בו הלהיבו אותי. את הלהטוט
הראשון לימד אותי הגיס שלי - לפרוס קלפים על השולחן ולהפוך אותם


♠♦♣♥
מעטים בעולם מסוגלים לבצע כמה להטוטים שאני מבצע:

פתיחה וסגירת מניפת 2 קומות ביד אחת ללא עזרת היד השנייה
ופתיחת וסגירת שתי מניפות בבת-אחת בכל יד מניפה אחת:




פתיחת שתי מניפות ביד אחת בלבד ללא עזרת היד השנייה
♠♦♣♥
כל הלהטוטים בוצעו בקלפי משחק רגילים, כולל הקלפים הצבעוניים
שמיועדים ללהטוטני קסמים אך ורק בגלל הצבעים היפים שיש בהם
♠♦♣♥
להטוטי קלפים של אמנון
כל הסרטונים משנת 1988
להלן 7 קטעי סרטונים מתוך 3 סרטונים שפרסמתי ביוטיוב:



 7 קטעי סרטונים מתוך 3
 סרטונים שפרסמתי ביוטיוב 

3 התמונות שלהלן צולמו בשנת 1975 - כל הלהטוטים בקלפי משחק רגילים:
5 התמונות שלהלן צולמו בשנת 1973 - כל הלהטוטים בקלפי משחק רגילים:


תמונות שצולמתי לפני יותר מ-40 שנה:



לחצן ימני על תמונה שתרצו
להגדיל - ולחצן שמאלי על "פתח קישור בכרטיסיה חדשה",
תמשיכו לגלוש עוד כרבע דקה ואז כנסו לדף הנוסף ותמנעו ממטרד הפרסומת:


קצת על עצמי:
בגיל העשרה הייתי אלוף בבבתי הספר בהם למדתי בריצות קצרות ובינוניות ובקפיצה לרוחק. בגיל 19 רצתי 1000 מטר ב-2 דקות
ו-32 שניות - השגתי את הרץ השני בכ-150 מטר. בשנות העשרים לחיי הופעתי בטלוויזיה ובמערבון בסרט קולנוע עם להטוטי קלפים,
הייתי להטוטן הקלפים הטוב בארץ ומהטובים בעולם. באותו הזמן היה לי עסק לשלטים וגרפיקה. סמלים שעיטרתי לחברות עדיין
מתפרסמים עד היום. כמה שנים מאוחר יותר הצטרפתי לעריכת דף מידע של "גלובס", שם פרסמתי המלצות על בסיס טכני להשקעות
בשוק ההון. ביצעתי בעצמי מחצית אחת של הדף כולל הגרפיקה - מה שהעלה את הפצת הדף פי כמה ובעקבות זאת "גלובס" הפך
לעיתון יומי. לאחר מכן הצטרפתי כעיתונאי עורך לעיתון "חדשות", שם קידמתי מדור שוק ההון שהפך למודל לחיקוי מצד יתר העיתונים.
ב"תפוז" היה לי בלוג "להטוטי קלפים של אמנון" שפרסם בין היתר פתרונות תשבצים. הבלוג הגיע לאלפי צפיות בכל יממה. אחרי
כמה שנים העברתי את ניהול הבלוג וכעת הוא מוזנח ללא ניהול ועדכונים. כעת אני מנהל את הבלוג הזה ששמו "שטרות של אמנון" ב"בלוגר".
כל יום אני הולך ורץ במסלול הליכה מסומן במרחקים שמקיף את שכונתי (3427 מטר) אני הולך בקצב שמשיג רצים איטיים. אני הולך בצעדי
הליכה רגילים במהירות של כ-8.5 קמ"ש באופן קבוע (כ-42 שניות לכל 100 מטר) כשרץ משיג אותי אני מגביר את מהירות ההליכה עד ל-15
קמ"ש שהם 24 שניות למאה מטר ואם זה לא עוזר אז אני בורח לו בריצה מהירה שמסיימת להדהים אותו לגמרי כי כעת אני קרוב לגיל 68...
לאחרונה הלכתי בקצב מהיר מ-9 קמ"ש: 5000 מטר ב-32 דקות ו-54 שניות ו-3427 מטר (מסלול שמקיף את שכונת מגוריי) ב-21 דקות ו-46 שניות.

נרשם לפני שהגעתי לגיל 68. באוגוסט 2018 הייתה לי פריצת דיסק, אחרי שביום הקודם הלכתי 2,000 מטר ב-11 דקות ו-55 שניות - מהר
מ-10 קמ"ש - הלכתי בעקבות רץ מקו ה-1400 עד לקו ה-3400 בסיבוב גולדה. שמרתי מרחק של כ-50 מטר כדי שיכתיב לי קצב.
אחרי כמה מאות מטר הלכתי את ה-500 מטר האחרוניםב-2 דקות ו-28 שניות - קצב המהיר מ-12 קמ"ש ושוב בעקבות רץ שהצלחתי להשיג.
זה לא הספיק לי וכשראיתי שליח פיצה שאלתי אותו לאיזה קומה הוא עולה, התחלתי לעלות במדרגות כאשר דלת המעלית נסגרה, השגתי
אותו במעט - עליתי את ה-4 הקומות ב-½18 שניות, אחרי שעליתי בימים קודמים 3 קומות. הקומה הרביעית בקצב שאני רגיל ל-3 קומות,
אחרי הליכות מהירות גרמו כנראה למחרת לפריצת הדיסק שהופיעה בלי שעשיתי מאמץ כל שהוא באותו היום בבוקר. בחודש הראשון
הלכתי עם מקל הליכה, לאחר מכן התחלתי ללכת והיום אחרי גיל 69 אני הולך בקצב של סביב 8 קמ"ש בלבד. לפעמים הולך גם
מהר יותר עד לקצב של 8.5 קמ"ש כשאני חייב ללכת זקוף מאוד כדי להימנע שוב מהחמרת מצבי. אחרי כל הליכה אני מבצע תרגילי
מתיחה בשכיבה על מזרון - 5 תרגילים - כ"א משך דקה ושוב אותם התרגילים. אציין שרבים במצבי הולכים עם הליכון או מקל הליכה.

כשמסריטים את ההליכה שלי זה נראה למי שלא מתמצא כריצה בגלל הצעדים המהירים
לכן פרסמתי כאן קטע קטן שצילמו אותי בריצה בסיבוב גולדה בחולון ב-26 במאי 2018:

לפני פריצת הדיסק: משיג רץ בהליכה - כנראה בקצב של 14 קמ"ש ובגלל זה לא הלכתי זקוף. היום אני הולך 100 עד 200 מטר
בקצב של עד 12 קמ"ש ומקפיד להיות זקוף. אסור לי לרוץ או ללכת מאות מטר בקצב של 9 קמ"ש ומעלה. הקצב המומלץ לי
הוא 7.7 קמ"ש עד 8 קמ"ש מכסימום. במהירות 8 קמ"ש = כל 100 מטר ב-45 שניות, ב-9 קמ"ש = כל 100 מטר ב-40 שניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה