יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

פקמן המקורי + יצירות פסיפס עתיקות


פקמן המקורי
תמונות שיעניינו את המקצוענים במשחק זה
הקישור הטוב ביותר למשחק:
http://pacman.old-games.org/pacman-online/1/pacman-game.html
קישור נוסף למשחק
http://www.פקמן.net/%D7%A4%D7%A7%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99


ועוד קישור למשחק:
ועוד קישור נוסף למשחק:

שלבי המשחק שהגעתי אליהם:



 צילום מסך של סיום המשחק בו הגעתי להכי הרבה נקודות בלפטופ עם מסך של 10 אינטש בשלב 13: 



 צילום המסך של אחרי משחק השיא עם תוספת פירוט באמצעות תוכנת הצייר: 


 צילום המסך שהתקבל אחרי משחק ששיחקתי במחשב נייח + הוספת כתב באמצעות תוכנת הצייר: 


השגתי 15400 בסיום שלב ראשון וחייכן אחד נשרף בניסיון לאכול פירות


צילום המסך שהתקבל אחרי סיום השלב הראשון - לקחתי את כל 4 החייכנים 4 פעמים ואכלתי 6 פעמים פרי ולא נשרף אף חייכן:


 צילום המסך שהתקבל אחרי סיום השלב השני - לקחתי את כל 4 החייכנים 4 פעמים בכל שלב + פירות ועוד נשארו שני חייכנים עודף: 


 צילום המסך שהתקבל לקראת סיום השלב השני - לקחתי את כל 4 החייכנים 4 פעמים בכל שלב + פירות: 


בסיום שלב 3 הגעתי ל-43000 נקודות ב-19.9.2015 - בתמונה: שנייה אחת לפני התחלת שלב 4:



הגעתי ל-55200 נקודות בסיום שלב 4 של המשחק - התמונה לפני התחלת שלב 5:



הגעתי ל-55300 נקודות בסיום שלב 4 של המשחק - התמונה לפני התחלת שלב 5:



הגעתי ל-53700 נקודות בסיום שלב 4 של המשחק - התמונה לפני התחלת שלב 5:


הגעתי ל-53500 נקודות בסיום שלב 4 של המשחק - התמונה לפני התחלת שלב 5:


הגעתי ל-75100 נק. בסיום שלב 6 במשחק שהתסתיים עם 84650 נקודות בשלב 7. התמונה לפני התחלת שלב 7:


הגעתי ל-75000 נק. בסיום שלב 6 במשחק שהתסתיים עם 84120 נקודות בשלב 7. התמונה לפני התחלת שלב 7:


בשלב 7 סיימתי עם 84650 נק. עם תוצאות מעולות בסיומי שלבים 3 עד 6:




התוצאה השלישית שלי בכל המשחקים - כל אגס שאכלתי היה שווה 2000 נק. בשלב 11 ו-3000 בשלב 12



סיום שלב 4 - לפני התחלת שלב 5:


פקמן 320300 שלב 23 
25.12.2019 13:43 
שיחקתי באתר "גג המשחקים" - שיא של המשחקים שלי שהפסקתי אותו 
בגלל שהיה קל מדי לשחק, כנראה שבשלב המפתח קל לשחק והמשך היה מביא אותי גם ליותר ממיליון נקודות


ניקוד גבוה בסיומי שלבי משחק שהסתיים עם 86340 נקודות בשלב 8 ב-7.8.2016
בתמונות צילומי התחלת השלבים - סוף שלב 3 = התחלת שלב 4
בגלל תקלה באתר התמונות יתפרסמו מאוחר יותר
סוף שלב 3 = 41000
סוף שלב 4 = 52900
סוף שלב 5 = 61100
סוף שלב 6 = 74100
סוף שלב 7 = 84100


קצת על עצמי:
בגיל העשרה הייתי אלוף בבבתי הספר בהם למדתי בריצות קצרות ובינוניות ובקפיצה לרוחק. בגיל 19 רצתי 1000 מטר ב-2 דקות
ו-32 שניות - השגתי את הרץ השני בכ-150 מטר. בשנות העשרים לחיי הופעתי בטלוויזיה ובמערבון בסרט קולנוע עם להטוטי קלפים,
הייתי להטוטן הקלפים הטוב בארץ ומהטובים בעולם. באותו הזמן היה לי עסק לשלטים וגרפיקה. סמלים שעיטרתי לחברות עדיין
מתפרסמים עד היום. כמה שנים מאוחר יותר הצטרפתי לעריכת דף מידע של "גלובס", שם פרסמתי המלצות על בסיס טכני להשקעות
בשוק ההון. ביצעתי בעצמי מחצית אחת של הדף כולל הגרפיקה - מה שהעלה את הפצת הדף פי כמה ובעקבות זאת "גלובס" הפך
לעיתון יומי. לאחר מכן הצטרפתי כעיתונאי עורך לעיתון "חדשות", שם קידמתי מדור שוק ההון שהפך למודל לחיקוי מצד יתר העיתונים.
כאן ב"תפוז" היה לי בלוג "להטוטי קלפים של אמנון" שפרסם בין היתר פתרונות תשבצים. הבלוג הגיע לאלפי צפיות בכל יממה. אחרי
כמה שנים העברתי את ניהול הבלוג וכעת הוא מוזנח ללא ניהול ועידכונים. כעת אני מנהל את הבלוג הזה ששמו "שטרות של אמנון".
כל יום אני הולך ורץ במסלול הליכה מסומן במרחקים שמקיף את שכונתי (3427 מטר) אני הולך בקצב שמשיג רצים איטיים. אני הולך בצעדי
הליכה רגילים במהירות של כ-8.5 קמ"ש באופן קבוע (כ-42 שניות לכל 100 מטר) כשרץ משיג אותי אני מגביר את מהירות ההליכה עד ל-15
קמ"ש שהם 24 שניות למאה מטר ואם זה לא עוזר אז אני בורח לו בריצה מהירה שמסיימת להדהים אותו לגמרי כי כעת אני מעל גיל 66...
לאחרונה הלכתי בקצב ממוצע של 9 קמ"ש 5000 מטר - בפחות מ-33 דקות ו-20 שניות ו-3427 מטר בפחות מ-22 דקות ו-50 שניות.



14 יצירות פסיפס עתיקות

מאתר "בא המייל"
בעת העתיקה ניתן היה למצוא יצירות פסיפס כמעט בכל מקום שבו התקבץ קהל גדול של אנשים – בתי מרחץ, מבני דת, מבני ציבור וכדומה. עד היום מגלים בכל רחבי העולם, כולל בישראל, עוד ועוד יצירות פסיפס שאבדו לאחר אלפי שנים ונחשפות אט אט. קשה להאמין שיצירות הענק האלה נעשו בידי אדם, בייחוד כשמתחשבים בתקופות שמהן הגיעו, בהן לא הייתה הטכנולוגיה שיש לנו היום. אתם מוזמנים ליהנות מ-14 יצירות פסיפס עתיקות ומדהימות שנשתמרו במשך מאות ואלפי שנים, אשר מציגות מעט מהתרבות והאומנות של ההיסטוריה שלנו.
לחצו על התמונות על מנת לצפות בתמונות בגודל מלא

1. האלים הרומיים נפטון ואמפיטריטה (המאה הראשונה לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


2. גלגל המזלות בבית הכנסת שבבית אלפא (המאה השישית לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


3. פסיפס גיאומטרי רומי (המאה הראשונה לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


4. פסיפס מנורה שהתגלה בתוניס (שנת 500 לספירה לערך)
יצירות פסיפס עתיקות


5. "זהירות כלב" – פסיפס שהיה שכיח בכניסה לווילות רומיות
יצירות פסיפס עתיקות



6. פסיפס מוסלמי בתקרת קבר חאפז באירן (שנת 1615)
יצירות פסיפס עתיקות


7. דיוקן בכחוס, אל היין הרומי (המאה השלישית לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


8. ירושלים במפת מידבא (בין המאה השישית לשביעית לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


9. דיוניסוס נלחם בהודים (המאה הרביעית לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


10. פסיפס שעל רצפת ח'רבת אל-מפג'ר ביריחו (המאה השמינית לספירה לערך)
יצירות פסיפס עתיקות


11. גריפין שהתגלה בעיר ההיסטורית סיקיון שביוון (המאה הרביעית לפני הספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


12. פסיפס מהעיר הרומית העתיקה פומפיי שבאיטליה המתאר דגים במים המקומיים (שנת 79 לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות

אולי יעניין אותך גם:
13. פסיפס לוד שהתגלה בלוד בשנת 1996 (המאה הרביעית לספירה)
יצירות פסיפס עתיקות


14. הפסיפס באולם הצדדי של בית המרחץ ח'רבת אל מפג'ר (המאה השמינית לספירה לערך)
יצירות פסיפס עתיקות


מקור התמונות: Radomil, Pentocelo~commonswiki, Butko

הועתק מאתר www.baba-mail.co.il

מקור: ברוך ריבס

==============================================================================================

קצת על עצמי: בגיל העשרה הייתי אלוף בבבתי הספר בהם למדתי בריצות קצרות ובינוניות ובקפיצה לרוחק. בכיתה ח' התעמקתי
במשחקי שחמט והייתי מנצח את בני גילי במשחקים סימולטניים כשהשיא היה כשניצחתי שלושה מתחרים כשאני לא מביט על
הלוח וכן תיקו מול אלוף הנוער של ישראל בגלל התמחותי בפתיחת גמביט המלך. בגיל 19 רצתי 1000 מטר ב-2 דקות ו-32 שניות

ובריצה זו השגתי את הרץ השני בכ-150 מטר. בשנות העשרים לחיי הופעתי בטלוויזיה ובמערבון בסרט קולנוע עם להטוטי קלפים,
הייתי להטוטן הקלפים הטוב בארץ ומהטובים בעולם. בהופעות שלי כלהטוטן קלפים שילבתי את הידע שלי בחשבון כאשר הייתי
מחשב תרגילי כפל של כמה ספרות כפול כמה ספרות תוך שניות ספורות בעל-פה בלי רישום על דף. בנוסף חישבתי תוך שניות
ספורות את היום בשבוע לפי תאריך הלידה. מדדו לי אי קיו 168. באותו הזמן היה לי עסק לשלטים וגרפיקה. סמלים שעיטרתי לחברות
עדיין מתפרסמים עד היום. כמה שנים מאוחר יותר הצטרפתי לעריכת דף מידע של "גלובס", שם פרסמתי המלצות על בסיס טכני
להשקעות בשוק ההון. ביצעתי בעצמי מחצית אחת של הדף כולל הגרפיקה - מה שהעלה את הפצת הדף פי כמה ובעקבות זאת "גלובס"

הפך לעיתון יומי. בזכותי הרבה התעשרו. השיא היה כשכתבתי יומיים לפני מפולת 1983 שהשוק צפוי למהפך. בנוסף קלעתי בול לתיקונים
הטכניים בדיוק של יום. לאחר מכן הצטרפתי כעיתונאי עורך לעיתון "חדשות", שם קידמתי מדור שוק ההון שהפך למודל לחיקוי מצד יתר
העיתונים. אחרי שעזבתי את עיתון "חדשות" חצי שנה לפני שנסגר הוצעו לי משרות מפתות בשוק ההון מרבים שהכירו אותי. לא אפרט.
כאן ב"בלוגר" היה לי בלוג "להטוטי קלפים של אמנון" שפרסם בין היתר פתרונות תשבצים. הבלוג הגיע לאלפי צפיות בכל יממה. אחרי
כמה שנים העברתי את ניהול הבלוג וכעת הוא מוזנח ללא ניהול ועידכונים. כעת אני מנהל את הבלוג הזה ששמו "שטרות של אמנון".
כל יום אני הולך ורץ במסלול הליכה של 3427 מטר שמסומן כל 100 מטר שמקיף את שכונתי. אני הולך בקצב שמשיג רצים איטיים. אני הולך
בצעדי הליכה רגילים במהירות של כ-8.5 קמ"ש באופן קבוע (כ-42 שניות לכל 100 מטר) כשרץ משיג אותי אני מגביר את מהירות ההליכה עד
ל-16 קמ"ש שהם 22.5 שניות למאה מטר ואם זה לא עוזר אז אני בורח לו בריצה מהירה שמסיימת להדהים אותו לגמרי כי כעת אני בגיל 68...
אסור להעתיק או לפרסם באף מקום כל תוכן מרשומה זו - כל הזכויות לאמנון שחר מנהל בלוג זה.

בסרטון קטע של ריצה שלי (בגדים ארוכים) ב-26.5.18 בסיבוב גולדה בחולון



 =================================================================================

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה